Efter en liten paus.

hej hopp. Tiden har gatt och carl har hunnit halsa pa bade hemma i Sydney och en resa till guldkusten. Guldkusten var fantastisk. Vi var pa movie world, Sea World och Wet and wild. Manga roliga djur shower, film shower, karuseller men framfor allt, vattenrutchkanor. Alskade dem! Vi var en dag pa Quicksilver Pro Tour. Dar varldens basta surfare medverkade. Hur jakla haftigt. Helt tagna, bade jag och carl.
 
Nu ar jag dock pa egna ben igen. Foraldrarna akte pa semester till Hawaii idag och jag ska vara sjalv med barnen under veckodagarna i 10 dar. Det ska bli en utmaning. An sa lange ar allt lungt. Emma och jag har varit ute och cyklat och haft picknick, nu sitter hon framfor en film. Inget vredesutbrott annu, vilket brukar komma da och da. Det har ska nog ga bra :)
 
Appropa ingenting. En tripp till Melbourne med tjejerna bokat om 2 veckor.
Ljuset i tunneln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0