Gullekängrun.

Denna helg har varit helt fantastisk! Varje resa och sak jag gör är en upplevelse, men helgen var en såndär upplevelse man kan pricka av från sin lista att göra innan man dör såsom kampa ute i det fria på andra sidan jordklotet och stått på klappavstånd till vilda kängrusar.  
 
Inte som en vanlig campingplats hemma. I cirka 10 minuter in i området fick vi köra upp och nerför branta backar omgivna av skogen. Så häftigt. Vaknade dessutom av ett hemskt oljud av fåglar som vi skulle likna fiskmåsar hemma, men aningen vackrare.
 
Så gosigt med ett par ritktigt lortiga babisfötter.
Testar nya stativet och leker lite med slutartid. Har ju lite kvar att lära där som ni kan se.
Alltså. Hur söta är inte dessa krabater?!? Jag dog lite. Inte det minsta rädda för mig. Kunde gå såpass nära att jag själv blev lite skrajj. För liksom, rackarna är ju nästintill lika långa som mina 1.70 cm.. 
Något som till en början liknade blommor och bin avslutades i en kattig catfight.
Uppe IN THA BLUE MOINTAINS AIGHT. Ja det skulle varit tre bergstopper och en underbar utsikt, men inte idag inte.
Hann också med att strosa förbi och kika på de gamla Aburginernas handavtryck i en grotta för länge,länge,länge
sen. 

Kommentarer
Postat av: raaallly

Sååå bra du verkar har de :D ser fram emot o se ännu fler bilder sen när du kommer hem!! :) puss på dig

2013-01-21 @ 10:40:33
Postat av: Cathrine och Bosse

Du verkar ha det toppen lycka till i fortsättningen kramar från moster och morbrori gömman

2013-01-21 @ 13:04:26
Postat av: Linn

Jag är inte alls avundsjuk!! Kom hem snart så vi kan ses <3

2013-01-24 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0