Framme i ett fantastiskt Australien.

Ett par riktiga svängiga dagar är äntligen över. Över nyår var jag i fjällen och firade med kära familjen. Åker hem på onsdagen med tanken av att jag har två dagar på mig att förbereda mig inför resan. Samma kväll blir jag överraskad av nära vänner som samlas för att säga hejdå. Morgonen efter då jag skall skriva ut mina biljetter inser jag att mitt flyg inte alls går nästa dag utan att jag skall befinna mig utanför dörren om 3 timmar. Dessa tre timmar, känsliga, blödiga timmar. 
 
Men iväg kom jag iallafall, en lång rackarns resa med den värsta tidsomställningen man kan tänka sig. Under 24 timmar var jag med om två kvällar och två mornar. Eller var det tre? Snurrigt. 
 
Och nu då. Jo nu är jag här 10 timmar frammåt i tiden och har blivit välkommnad av den underbara familjen jag skall tillbringa min tid hos. Blev bjussad på en brakarfrukost efter jag blev hämtad från flygplatsen och barnen har haft fullt upp att visa mig deras favoritleksaker. 
 
Nu är har jag äntligen packat upp det sista i väskan och njuter av lugnet på min nedervåning.
Nu är det dags att ta igen 2 dygns sömn. 

Kommentarer
Postat av: Annie o Ydde

Sov så gott! :-D Vi tänker på daj! Kramelikram!

Svar: Gulleni! Stora kramen!
feliciafolkeryd.blogg.se

2013-01-05 @ 14:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0