direkt fran landet downunder.

Vadret har varit lite som bergochdalbanan de senaste dagarna. Allt fran 46 grader och sol till 30 grader och ovader. Dagarna har flytigt pa och jag kanner mig valdigt hemma har. Har redan borjat fa lite seperationsangest av att jag ska hem om 2 och en halv manad.
 
I veckan har jag gatt i skolan och jobbat pa som vanligt. Har hunnit med att ga pa bio och sett Gansters Squad. Grym film och aningen for snygga skadespelare. Bioduken var nastintill dubbel som hemma och likasa stolarna. My, sa skont man sitter. Skulle kunnat stanna kvar for att uttova min skonhetssomn. Lovar.
 
Daniel har aven fatt aran att kora slut pa mig som manniska med boxning. Han sjalv blir tranad av en personlig tranare tva ganger i veckan. Sa lite skills har han allt. Lyckad traning eftersom att jag nu sitter eller halv star med smarta lite har och dar.
 
 
 
Och nu nar jag last igenom detta inlagg skams jag en aning. Forfarligt. Jag som ibland kan tycka att jag far till det lite sadar finurligt, men inte da. Svenska ordforradet borjar sakta, sakta tyna ivag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0