Roadtrip to Jervis Bay.

 
Så. Tänkte starta inlägget med att be så hemskt mycket om ursäkt till alla mina fans, min familj och mina vänner för usel uppdatering i lilla bloggen den senaste tiden. Problemet är att jag har för mycket att skriva om och för många bilder att lägga upp så att jag helt enkelt blir stum och lam.
 
I fredags tog jag ledigt från jobb då jag och brudarna tillsammans med ett gäng från Irland tog hyrbilen mot Jervis Bay. 4.5 timmar bort från Sidney. Helt fantastiskt ställe. Stränderna är otroliga. Vit sand (som också låter lite halvt roligt när man går i den, likt plast) isblått vatten, söta delfiner, häftiga klippor och kreaktioner från naturen. Och så bara älskar jag träden här. Precis likadana som i lejonkungen. 
 
Just denna helg i Jervis Bay så var det full rulle då det var triatlong tävlingar på gång. Folk sprang, simmade och cyklade dagarna långa och vi njöt av att besöka olika vackra stränder, spela fotboll, spela spel, kicka den bästa barbecuen och surfa lite sådär ballt (stog upp genom hela vågen idag, då brädan min är yppeliten mot vad jag har kört på förrut så är jag lagom nöjd). 
 
Jätte trött är jag nu också. Sådär trött att ögonen går i kors och jag nästan somnar på tangentbordet. 
Lite bilder tänkte jag bjussa på.
 
På vägen dit fick vi njuta av fantastisk omgivning med högtalarna på högsta volym. Internet väljer att lägga av nu, så resten av bilderna får komma en annan dag helt enkelt. (bilderna blev av misstag tagna i raw därav de dystra konstrasterna då jag inte har ork eller tid att fixa det nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0