Lite bröllop och såntdär lyckligt.

Sådärja. Äntligen fick jag gå på det där bröllopet jag så länge tjatat om. Kan inte bärga mig till att mina vänner gifter sig. Jag vill gå på mer bröllop! Komigennurå! Var ett superfint bröllop på en privat båt som rörde sig runt om  operahuset och Harbour Bridge. Kanonfint med mycket traditioner (då det är ett judiskt bröllop) såsom att bruden går 10 varv runt mannen, krossa glas met foten osv. Bröllopet var mellan Daniels bror och hans ja nuvarande fru. Senare drog jag och Emma hem och mös framför Pinnocio. 
 
Annars så är jag bara så himla nöjd. Jag mår otroligt bra och njuter av den aktiva bubblan jag lever i. Träffar massa nya, härliga människor och får lära mig så mycket om olika kulturer och människor. Imorse var jag på en springrunda med Barry från bondi beach - Bronti Beach. Stämningen är otrolig, klockan 6 på morgonen är det proppat med folk som springer, simmar, surfar och utövar yoga längst stranden. Inte nog med det så ser jag 5 minuter senare hur många delfiner som hellst som leker i vattnet. Oslagbart va, ba, va. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0