Barnkalas på gullmarsvägen.

Hade en toppenkväll med vännerna igår, firade för sista gången min 22 årsdag. Kvällen firades på ett liknanade sätt som mitt 10 års kalas förrutom att alkohål var med i bilden denna gång. Rätt mycket. 
 
Vi lekte pricka knorren på grisen och en lek som inte har ett namn. Skulle kunna kalla den andra världskriget. Det lät lite så. Vardagsrummet var fyllt med ballonger och efter: kör så var alla som galna. Vi tävlade om vem som smällde flest ballonger för den som inte förstod. Kvällen avslutades med utgång på Berns.
 
Nu ligger jag landad på soffan och är sådär glad i kroppen. Glad för att gårkvällen blev så lyckad.
Men mest för jag har så otroligt fina vänner som jag är så tacksam över att ha i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0