och så kan du andas ut.

Veckan som gått har för mig varit en mörk vecka. Fick en uppenbarelse idag att jag slarvat med kost och träning sedan Italienresan. Om det kanske har ett sammanhang då jag innan var superpigg och hade så mycket ork. Så nu ska vi se om jag kan lösa problemet till att strikt hålla Lchf kosten (utan godistillskott) och ta mig i kragen och träna regelbundet igen. Smart att komma fram till det efter 1 veckas spekulationer. 
 
Skönt iallafall med helg och lugn. Igår träffades carl jag och niklas hemma hos tilda för middag och rubbet. Satt och spelade monopol in till småtimmarna något som kan göra en tokig. Hatar att förlora på monopol, ja för det var det som hände.
 
Ikväll fortsätter helgen lika fint. Bubbelbad och vin på Sparadiset med vänner. Oh yes.
 
 
 
Nya lördagen med lchf sött utbytt mot godis. 
(100 gram smör, 1 dl stevia, 3 dl mandelmjöl, 2 dl kokosflingor, 2 msk kakao, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0