Datetime.

Lilla jag har legat i sjuksoffan hela veckan, tills idag, för idag står jag på fötterna allt. Näsan rinner inte lika mycket och benen vill typ kuta en mil. Tur för mig att killen min bjöd ut mig på en dejt. Hihi känns så busigt nykärt att kalla det dejt, man blir nästan lite till sig. dejtdejtdejtdejtdejt hihihi. Blev lite promenad hand i hand runt i stora staden, mat och bio. Ted var biovalet vilket vi var mycket nöjda med. Att jag ensam i biosalongen skrattar högt när resten är tysta är ett relativt bra betyg från min sida. 
 
Köpte även en försenad present till mig själv för att jag klarade körkortet. Lite smycken frå Guldfynd by kenza vilket jag tycker var riktigt stiliga. Grattis felitzia, tack, varsågod, kram.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0