shiny weekend

Måndag morgon och sitter invirad i mysfilten framför vakna med the voice. För första gången på väldigt länge känns det faktiskt som att helgen varit relativt lång och ser till och med fram emot en ny arbetsvecka. Och varför detta?

JO. För min kära vän solen och plusgrader äntligen har gästat oss i Stockholm.

Min helg har varit kalas mysig trots att den största delen av lördagen låg jag i fosterställning och skakade. Fredagen bjöd på bästis mys i badkaret med massa ljus och bubbel, tapas och chokladfondeu med massa frukter och mera vin. Sedan bjöds det på en spontan utekväll på södermalm och sedan dans på white room. Lördagen vill jag somsagt inte minnas. Men söndagen var en mysig sådan. Promenerande i staden från 11 på morgonen till 5 på kvällen och också en fika på mysiga Herman med Linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0