När jag äntligen fick luft igen.

De senaste veckorna har varit laddade med stress, ångest och press. Mina tankar har varit fulla med tankar kring visum, pengar, planer, flygbiljett och julklappar. Och nu är det äntligen klart, helt klart. Jag kan äntligen bli en glad och inte-så-lättirriterad tjej.

Visumet är godkänt, jag är intagen på skolan, jag har jobb och flygbiljetten är bokad och betald. Den 4 januari far jag iväg till Sidney-Australien, landet som jag så länge haft en sådan stark längtan till men ändå vet så lite om. Jag är så himla glad, spänd, orolig och exhalterad.


Lite ledsen är jag för ögonblicket då min kära tarl precis lämnade vår kojja för att fira jul bland tomtar och troll i småland. Min bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0