Jobb till 04:00

resulterar i en rätt trött och jätte seg tjej idag. Men var trots det värt intjänad deg. Träffade ett och annat fyllo och också en jätte trevlig miljonär som berättade att han nyligen vann 1,6 miljoner på trav. Han förklarade att de är egentligen inte så mycket pengar som går åt fort som fan. Jag ba liksom ba skulle dött om jag vann 1,6 mille och skulle typ. dö.
 

Annars då. Jo imorgon är det självaste julafton. I år har jag faktiskt också hängt med i svängarna och hunnit förberada mig inför den. I vanliga fall känns det som om man liksom flugit i en tidsmaskin till just den dagen att man knappt förstår att det är dagen då tomten kommer. Men som sagt, nu är jag hel-med och jätte exhalterad. Jag vill bara sitta i tomtens knä och småtjattra lite om vädret och så. Titta bara på alla våra paket som är redo att flytta till granen ikväll. De bara skriker efter att bli öppnade. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0