Ett djupt andetag

De senaste veckorna har det veit en riktig karusell i mitt huvud. Den 17e närmar sig. Innebörden inför den 17e är att ansökningen till högskola inför våren 2012 skall vara inskickade. Det betyder att jag som egentligen inte alls varit inne på att studera än på ett tag insåg för cirka en månad sen att det var vad jag behövde. Inte en aning om i vilken ända man ska börja söka eller hur man skall gå till väga är jag nu, iaf vad jag tror, färdig. Fortfarande panikdrömmar om att jag inte kommer komma in på en enda skola och att jag kommer misslyckas totalt. Det ska bli skönt att den 17e snart är här och att jag kan släppa det, iallafall en stor del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0