Jag kommer aldrig att kunna bestämma mig. Jag tar nog alla.


Pomeranian - En miniversion av en chowchow, som jag förövrigt också älskar men är lite för stora för att ha i lägenhet. Söta och små som valpar hela livet. Svart och mörkbrun är favoriten.
Fransk bulldog - En snällare och sötare variant av en bulldog. En ljus sådan skall det va. Så fulsöta.
West Highland terrier - Korta och ettriga små ben. En liten röd scarf på den och man smälter. Systers favorit. (Så du behöver inte kommentera detta inlägg, jag vet liksom redan din åsikt...)
Mops - Små och nästan fula som gör att de är så gulliga. Jag tänker mig en riktig attityd på denna lilla rackarn.

VAD TYCKER NI? Som sagt, jag kommer aldrig kunna bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sista eller nattas favorit!!!

2011-11-30 @ 12:25:11
Postat av: Nathalie

Bra Sofie!!

2011-11-30 @ 13:11:45
Postat av: Lovisa

Jag röstar antingen Fransk bulldog för dom är så fin så man dör och så kan dom få bullfnatt och det är jätteroligt! Annars Pomeranian!

2011-11-30 @ 13:25:59
URL: http://publishlovisa.wordpress.com/
Postat av: A1

kan inte valja... men jag sjalv vill ha en fransk liten herre.. eller den oversta kanske, eller den vita fina ahhh fillan fyfan kop en av varje! Jag lovar att stalla upp som hundvakt!

2011-11-30 @ 22:11:40
URL: http://amforsell.blogg.se/
Postat av: Felicia

fasiken, alla gav ju olika svar. Detta blev jag inte klokare av :) PÖSS

2011-12-01 @ 00:26:19
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0