fredaglördagsöndag-måndag

Ännu en helg är över och återigen sitter jag på min plats på jobbet. Brevid fönstret mot SL kontoret, framför min dator omiringad av Nils och Niki. Vissa saker roligare än andra.

I helgen styrdes det upp ett överraskningskalas för min kära syster.
In kom hon genom dörren, inte en blekaste aning om att vi det var 15 fler i rummet, pratade om för höga klackar. Glad blev hon när vi alla stormade. Den förtjänar du, finaste du.

Och det bästa av allt (efter att hon är hemma igen) är att vi nästan är grannar. En fem minuterspromenad sen kan vi klämma på varandras fläsk och prata strunt. Kalas ju.

Nej, åter till att rädda kunder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0