Vampire Diaries maraton

Högra benet ligger i 90 graders vinkel uppe på den vackra soffkanten. Jag vresar och ba myser framför V.D. Börjar bli som en vardag. En rätt härlig vardag förutom det sjuka i mig. Imorgon skall jag iallafall pallra mig till doktorn. Den där duktiga doktorn. Hehe neeheeej! (han var inte så duktig sist det var därför jag skrev neheeej!..). Men klart man är sugen på att skänka 150 kronor till Carema. Det är därför jag går dit. Och lite för att få en vettig lösning på mina besvär.

Lalalalaa. Mamma har varit förbi och tagit hand om mig idag. Lämnade min väska som jag beställt för så många månader sen så jag faktiskt glömt att jag någonsin beställt den. Tur nog hade jag inte bytt smak. Det är en beige skinnväska och den var fortfarande fin. Den gången jag minns att jag reste mig upp från soffan idag var för att diska. Och jag skall visa en bild på det.


Jag torkade glaset samtidigt som jag insåg att jag hade skapat ett riktigt konstverk. Vackert va?!! Verkligen en naturbegåvning lilla jag. Nu skall jag försvinna tillbaka till Vampyrenas och kärlekens värld. Hej.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men lilla skruttan då!

Bra att du är hemma och vilar och latar dig och friskar på dig.

Fick du en Shephard på Carema, iallafall något Shephard drag, lite fylligt hår? Näsan? Läpparna? Hans högra ögonbryn? FICK DU NÅGOOOT?

2011-12-08 @ 08:27:51
URL: http://publishlovisa.wordpress.com/
Postat av: felicia

Ne. Felbokad tid. Oops!

Men senaste doktorn var en fulare och en tråkigare variant av DR. BURKE. Inte alls kul..

2011-12-08 @ 14:09:39
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0