Tänk om man fick jäääsa i solen...

Man har ju fönsterplats, så glassigt det kan bli på tres huvudkontor. Känns lite som om jag är inlåst på ett ungdomsfängelse och alla bara längtar tills de får komma ut i det fria, tittar ut genom fönstret och tänker "tänk att vara där ute, och göra vad man vill".. Annars är bänkarna grå. Datorena ifrån början av 1800-talet och en smutsig plastmatta på golvet. Placerad är jag brevid chefen(fröken) då det känns precis som i skolan då vi förra veckan bytte plats då vissa personer inte får sitta brevid varandra, eller ens i närheten av varandra då det pratades för mycket.

23
dagar kvar tills D-day. Och tur är väll det. Annars hade jag inte gått, utan sprungit in i väggen.

23  j ä d r a n s dagar, låt det gå fort!



Annars då. Efter jobbet ska jag träna bort julskinkan från grisen som fastnade på min rumpa istället. Chokladen som hänger på hakan och julmusten som gör att fingrarna ser ut som prinskorvar. Det ska bli skönt. Att träna alltså.


Kommentarer
Postat av: Sveriges One Direction

Hej!

Har du någon slags beundran för det brittiska bandet One Direction, eller gillar du bara någon enstaka medlem? Besök i så fall min blogg om världens bästa band, http://sveonedirection.blogg.se/ Du kommer inte ångra dig ;)



Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-12-27 @ 16:35:28
URL: http://sveonedirection.blogg.se/
Postat av: sofie

som när man ville sitta bredvid sin kompis i skolan, men skrattade för mkt så fröken blev sur :O hehe...

2011-12-27 @ 18:28:44
Postat av: felicia

hahaha.. precis. och när fröken bad två tjejer stanna kvar i klassrummet när lektionen var slut.

2011-12-27 @ 21:32:56
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0