När man slår i tån fast ändå ler

Ungefär så glad är jag nu. Sitter på min bak efter att kommit in genom dörren och snabbt dragit upp min mac i knät för att dokumentera dagens händelse. Att man kunde vara så glad efter en arbetsintervjuv visste jag inte. Men hur kan man inte bli glad när man ser ljuvliga macisar överallt i en gammal etagevåning med mycket, mycket snygg inredning. Mm, känns som om jag precis klämt i mig  Maraboudaim 200 grammare och är alldeles varm i magen. KLAD KLAD GLAD KLAD FELICIA.

Att gå på arbetsintervjuv är nog det bästa som finns. Man har alltid den allra snyggaste, nyaste skjortan på sig. Så fin man kan bli liksom. Lite nervös i magen och sitter och pratar om sig själv i en timma. Hur kul är inte det? Inte ens mina vänner ställer så mycket personliga frågor. Varför gör ni inte det? :( Varför har ni aldrig frågat vad min största prestation i livet varit? fyfan. Tillbaka till saken, så går man alltid från en arbetsintervjuv med snäppet högre självkänsla då man sitter och pratar endast gott om sig själv. Nästan lite synd att det klickade så bra på första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0