Något som får en att apskratta

Jag anländer till min plats på jobbet, tänder lampan och försöker få det att se lite glatt runt omkring mig. Letade efter saker som skulle få dagen att bli lite roligare. Men jag behövde inte anstränga mig särskilt mycket. Vänder mig om och skall berätta några ord för Niki. Och där står hon och pratar med en kund. Och ögonen liksom ploppade ut på mig. Ni vet som i en tecknad serie när ögonen åker ut ungefär en halvmeter fram och tillbaka ett par gånger. Typ så var det. Niki har sina skön byxor och hon hade bullfitta på rumpan. Det är vad vi döpt det till sådär i efterhand. Hennes byxor hade åkt in i stjärten så skinkorna var så där vackert markerat. Och det roligaste av allt är att hon säkerligen gått runt med det under en längre period. Jag skrattar på mig!! (Döm mig inte för min tråkiga humor. Jag har inte gått utanför dörren på flera dagar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0