Inte meningen att vara bitter, men.

Nyss hemkommen från ett besök hos husläkaren. Skulle dock kalla det hus och ej läkaren.
Varje gång man går dit för hjälp så känns det aldrig som jag går därifrån klokare. Läkaren konstaterade att mina symptom beror av stress. Visst kan jag gå med på det. Men det finns heller inga lösningar eller tips. Endast att  d e t  ä r  s t r e s s. Det hade jag till och med nästan listat ut själv. Tänk att undersökas av Derek Shephard. Jag skulle lätt betala 150 kronor för en meningslös undersökning. Han skulle gärna få lyssna på mitt hjärta, kolla öra, ta puls och snitta sig lite.. Jag skulle nog må bättre direkt bara av en undersökning av han. Jag tror jag vet vad sjukvården behöver. Snyggare läkare. Det får en ju direkt på bättre humör och folk skulle säkerligen vilja gå på återbesök vilket medför att staten får mer pengar och matpriserna kan gå ner.. Shit. Jag borde bli politiskt aktiv.

Så nu har jag landat på soffan igen, konstaterat att jag är stressad och 150 kronor fattigare och inte undersökt av en snygg läkare. Trist.

Och nu till det fina. Flygresan till min älskling Harry i Oslo är nu bokad. Så i helgen bär det av dit och jag ska se till att göra alla turistsaker som är möjliga att göra. För förhoppningsvis är det de första och sista besöket i Oslo, då jag hoppas att hon tar sig samman och kommer hem igen. I need u här liksom. Det ska iallafall bli riktigt kul att komma iväg.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

JAG VILL OCKSÅ BLI UNDERSÖKT AV DR. SHEPHARD! Jag är på på på på på vi börjar jobba för detta nu? Okej? Deal?



Snälla Pretty Please?

2011-12-01 @ 14:36:24
URL: http://publishlovisa.wordpress.com/
Postat av: Felicia

vi satsar på att få en riktig jäkla tumör !!



SEATTLE NÄSTA!!

2011-12-01 @ 15:02:04
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0