Hejdå trean.

Att säga upp sig var en ny sak för mig. För att sluta jobba på ett extrajobb innebar mest att det rann ut i sanden och att man inte skrev upp sig på mer tider. Medan detta avslut innefattade mer dramatik. Nästan som jag funderat ut i skallen när jag var mindre då en arg version av mig skriker från halva kontoret att JAG SÄGER UPP MIG och tömmer mitt skrivbord och sticker på dagen. Nja inte riktigt så dramatiskt, men däremot ärligt. Vad förlorar jag på att hålla tyst om allt jag tycker är dåligt. Förhoppningsvis kan någon någon bli snäppet smartare av lite konstruktiv feedback. Även om det bara är en liten, mikro pusselbit som faller på plats så är det alltid något. Och det bästa av allt, jag mår bra. Jag mår bra av att få ut allt som jag tänkt på och varit så förbannad över i 6 månader. FY SÅ SKÖNT. Äpplet som legat där i magen och skavt börjar sakta men säkert minska.


Ikväll har vi haft mini-jul hos mamma.
Från mamma fick jag bland annat denna:

DÅ CITARADE JAG LILLEBROR FRÅN KARLSSON PÅ TAKET:
Ni vet ju att det var en riktig hund jag ville ha, ni behöver inte retas heller...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

DU ÄR SÅ BRA, herregud va stolt jag blir!

2011-12-23 @ 13:30:03
URL: http://publishlovisa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0