Den perfekta bilden?

Här sitter jag och skriver CV. I förväntan om något bättre. Om den där trean kunde läsa skulle den slå till mig. Känns som om jag smyger med en otrohetsaffär. Förlåt. hihihi.

Och hur svårt skall det vara och hitta en respektabel bild att slänga in i CV:t. Absolut jätte svårt. Har kollat igenom alla mina album sedan mina senaste semestrar men inte. Alltid lite, lite svettig. Och facebook då. Av 689 taggade bilder så ser jag lite, lite för full ut på alla. Eller gör en ful min.

Men då tänkte jag att i mina profilbilder måste jag väll hitta något. Men nej. Där var de allra konstigaste bilderna på mig. Hur ska detta sluta? Säkerligen med en sån där bild som alla säger att man ser så söt ut men som man själv endast tycker man ser ut som en tjock tönt på.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu knåpar du ihop ett klockrent jäkla CV och sen blir det åka av för din del, det vill jag lova min sköna!

2011-12-14 @ 14:47:43
URL: http://publishlovisa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0