livet leker..

Hemkommen från underbara Sardinen, där det bjöds på sol, bad och god mat i 40 graders värme. Medans Stockholm bjöd på det sämsta vädret sedan 15 år tillbaka, mohaha. Sedan blev det midsommar som bjöd på halvdant väder god mat, gott sällskap och en redig fylla. Lagom trevligt. Dagen efter blev det mys hos Linn ute på berget och sedan massa goda klassiker filmer. Sedan för att fylla ut texten lite till så var det Guitarrhero-race hos hanna idag, trummor, sång och gitarr. Jag hanna emelie och mackan. Gud så vi skrattade. Det var tydligen en jäkla massa klagomål på hyllningen min....





Klart slut, over and out.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha om det där var den finaste bilden du kunde hitta på mig från midsommar så hoppar jag ned för ett stup :O :P

2009-06-24 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0