Sex and the city

Går aldrig att se den filmen för mycket. Har nog tappar räkningnen nu. Insåg nyss att jag sitter och ser på den svartvit haha, undra om Syster insett det. Lätt att man blir blind när man sitter och kikar på Mr. big och resten. Emelie lämnade mig nyligen, vi har spenderat vår kväll med lite kladdkaka och Alvin och gänget :)

Lika härligt som alltid med helg. Att bara få några dar ledigt mitt i all stress betyder mycket. Började fredagen med mys hos gban. Dagen efter var det cup-dags för teamet! Skitkul! Sedan brummade vi hem till loppan inidushenochut, mm. sedan till Tina och Malin för att fira att de fyllde STORT, endast ett år kvar till systemet. Allmost bigmammas.

Lustigt att man alltid är lika trött vid helgens slut, men idag beror det inte på det vanliga Bakis-syndromet utan förmodligen efter det hårda Bodycompat passet! Nu är det ny vecka, nya tag, inte sant?

det går bra nu.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Min lilla snutte är en trogen uppdaterare i bloggen <3

2009-02-10 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0