Wilmas b-day!

Lillasyster Wilmas 11-års dag och kryssning med familjen. Birka Paradise avgår 19.00. Ska bli mysigt.
Wilma fick sig ett Wee Fit i present så morgonen har det svettats lite framför tvn med plast mor o sis. Lite tävlingslyster finns det nog i oss alla tre.

Helgen har bjudit på en baksmälla, fast inte värre en onsdagens. Då Issa, Johanna,  Sofie, jag och Empi körde en härlig utekväll på stockholms gator. Village och Whiteroom. Lördagen spenderades med maskerad hos Loppan. Jag förvandlades till Brodern fluff, Jerry var försvunnen. Inga frågor på de. Roligast var väll ändå kvällens vinnare Micke som klätt ut sig till porrig brud. haha fy.

Nu ska jag dra mig till duschen och börja göra mig iordning smått.
TjingTjing <3


Kommentarer
Postat av: rallyharry

tack för att du kommer ihåg att jag fakitkst va med i onsdag... tack! hihih

2009-08-10 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0