VAD TYCKER VI OM POLEN? - VI ÄLSKAR POLEN.

Var fredagens mest älskade replik. Thereche och Felizcthia upptäckte polsk sprit och konstiga människor. Dock mycket skojj, med lite hjälp av polsk sprit <3 (dock inte helt sant). Innan bjöds det på fisksoppa hemma hos bästase Sosso. Efter maten spelades det A-Ö vilket Johanna och jag vann. Mycket trevligt, bra uppstyrt babe.

Dagen efter fick jag självklart stå mitt kast med den polska spriten kvar i kroppen, på jobbet, golfbanan denna gång. Inte kul, nä. För att göra det hela ännu värre började jag känna mig hel snurrig och öm i kroppen, inte längre kunde jag skylla på den polska spriten. När jag blev hämtad en halvtimma tidigare från jobbet visade tempen 39,4. Därmed blev jag sängliggande från klockan 5 till halv nio i morse. Nu börjar jag återhämta mig för en tidig uppgång imorgon bitti, och en rolig arbetsdag med mina söta ungar på dagiset. Efter, ska det kollas på billiga flygstolar till thai landet med mina älsklingar. Hihi.
 


Kommentarer
Postat av: Tereche

polen i mitt hjärta

2009-08-26 @ 14:24:17
URL: http://theresens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0