let´s get it over

Och nu en kryssning avklarad. Kryssningen var fullpackad av 60+are, inte en endaste söt kille på en kryssningsfärja. grr. Dock var ju det inte därför vi åkte utan för lillsysters skull. Mycket god mat tryckte vi oss och min aldeles egna coach på We Fit tyckte inte att mitt mål med att leva en nyttig livsstil verkade så positivt, vadå gått upp i vikt? Vadå äta långsamt?

Kanske är det en bra idé att dra iväg till gymmet imorgon bitti med slempi. ja.
Annars sitter jag är i mitt faktiskt stökigaste rum hittils i mitt liv. Och de som känner mig vet att det inte handlar om några strumpor på golvet och obäddad säng. Nej, nu kan jag faktiskt inte se en endaste bit av mitt golv. Om jag inte drar ut soffan, men det bör jag inte göra. Så nu ska jag återgå till att vara pappas flicka och städa livet av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0