helgen mikaela

Så är det söndag igen. Det känns som det finns minst tre söndagar i veckan. Söndag hela tiden. Usch för söndagar. Inte går det någe beck på tv:n heller. Helt värdelösa söndagar nowdays helt enkelt.

Helgen har varit härlig. Mycket Mikaela. Bra det för hon ska minsann smita i väg till något knasigt ställe kallat skåne i 2 helaste år. Fy henne. Mycket sakna kommer stå på mitt schema tiden som kommer. Fredagen var min sista dag på Ica Maxi. Lite sorgligt men ändå väldigt skönt. Jag nästan älskar att vara arbetslös! Är det konstigt? Fia tyckte tydligen att det var konstigt. Sedan bar det av till mickan och lite förkrök med glada människor och utgång. Vi blev splittrade och det blev Collage för min del. Trodde jag skulle få träffa några stekiga komiker men min plan gick upp i rök. Taxin hem till johanna kändes superskönt.

Lördag och det är bara att tänka om. Denna gång telegrafen. Det känske räcker om jag säger att jag blev utslängd Empa portad, mikaela bara nästan. Vi lämnade en blöt överraskning på toaletterna till vakterna. Mohaha S L A P !




Kommentarer
Postat av: Fia

Så ja gumman, Fia is back on track. Sa upp mig i eftermiddags. Nattjobb var nog inte riktigt min grej. Ser fram emot vår mysdag på onsdag förreeeesten!

2009-08-18 @ 00:04:42
URL: http://frincy.blogg.se/
Postat av: Linn

Jätte fin bild på dig :) Jag trodde du skulle jobba extra på Ica :P

2009-08-18 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0