Mitt i dimman

tänkte jag hälsa på här i internetvärlden.

Allt är just nu helt galet. Skolaarbete ligger staplat i högar och inte gör jag något åt det heller, därav smärtan i magen. Det väntas två skivor två dar framöver, varav en min, och inte blir det bättre av att lönen är mer än en vecka försen. Studentmössan har inte stigit över trösken ännu och det är mösspåtagning om två dar?? Hur skall jag våga säga till chefen om min ledighet vecka 29.? Jag sa ju att jag bara skulle behöva ta ledigt en? När ska jag hinna städa rummet? För den delen får jag inte glömma lämna in studentklänningen till skräddaren. Juste, klippa mig måste jag också.

det är väll normalt i studentider. visst är de?


Kommentarer
Postat av: Jelena

Det kommer gå så bra fillan!

2009-05-03 @ 12:32:42
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0