onsdag 22.10.08

Som en stel uppstoppad zoombie två dagar efter bodypumpen, det är jag det.
Det är som att jämföra med dagen efter en partynatt, med dagen efter ett träningspass.
Tror faktiskt inte det är normalt att få så här ont.
Borde nog träna styrka oftare så det inte blir sådan här pina varje gång.
Here we go Louize!!
Ja, nog om det. Här sitter jag i min lilla paus från mitt pluggande.
Psykologi, skippers teori inte särskilt roande.
Idag har det hänt något historiskt, jag var i skolan kvart i 7!
Jag vet, jag blir lite vimsig själv när jag tänker det.
Hade bestämt mig att hålla löftet om att vara duktig i skolan så tänkte jag läsa igenom de 30 sidors sagohäftet jag hade liggande i skåpet, inför uppsatsskrivningen i 4 timmar som började vid kvart över 8. Uuusch..
Det är inte riktigt jag att sitta still sådär länge, de liksom sprätter i kroppen. 1/4 timmar satt jag mest o stirra in i väggen eller knuffade på Sofie & Linn.. Can't help it!

Sedan kom jag hem med tanken av att plugga.. uurh..
Så ringer det i min mobil när jag ligger o halvsover på soffan.
Någon som inte ger sig, ringer hem.. Jag överdriver inte när jag säger att de ringde i 5 minuter. Ooooch sen mobilen igen. Min trötthet förvandlas till nyfikenhet och jag svara.
Gissa om man blev glad när de ringde från jobbet jag sökt och frågade om jag ville komma på en arbetsintervjuv imorgon. Weehoo! happyface på mig! Kanske får jag mig ett jobb tillslut. För att överleva min fattigdom.


Ville också meddela att jag håller min gooda och skööna framtid. No candy, motion och skola. I'm soo fuckin good! Rock'n Roll liksom!

Avslutar med några härliga/vindiga bilder från kreta..
Känner en svag dragningskraft tillbaka!

P & K

    

(de jag försöker är att göra folk avundsjuka, om de inte är uppenbart... maha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lyckades!

2008-10-22 @ 19:43:46
Postat av: johanna

jag är minsann inte avundsjuk.

för jag åker minsann till egypten om två veckor! hihi

2008-10-22 @ 22:42:04
URL: http://littleflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0