Ett inlägg tillägnat åt matilda J..

Nu sägs det att man skall börja vara aktiv på bloggen igen, eller rättare sagt Tilda säger det så får man väll ta och ställa upp för laget. Man kan ju inte lämna en sådan vacker sida som hon slitit så med, helt tom, emty! A BIG NO.
Så nu så, tillsammans med min nya start på livet, som inkluderar; Mat, Motion, Inställning, skola och denna blogg (mm) ska jag lämna de gamla rutinerna. Jag kommer kunna jämföra mig själv med självaste ANNA SKIPPER (weeeho) (något snyggare & coolare dock).

Så imorgon är det skola, efter att varit bortrest på kreta i en vecka.
Så det känns inte så himla lockande.
Men inställningen ska ändras. Trots allt, studentmössan är snart beställd!
Kreta resan var mycket trevlig, pappi följde dock inte med vilket var lite sorgligt men Lillsyster och Plastmamma funkar helt okej dem med! På fredag kom jag hem, 1 vecka och 1 dag efter min födelsedag. Så första (lagliga) utgången blev men mina Lovely girl's! 3 60, helt okej ställe!

Dagen efter var man inte i sitt allra bästa Felicia skick. Men eftersom jag hade planer för dagen var tvingade jag mig upp tiiidigt.. För att möta min käre vän emlång och hennes syster Malin med barn, vi pallrade oss till farsta och tog en liten promenad bland löven och shoppade loss lite. Soliga dagar och blå himmel med massa löv i olika färger, me like!
Sedan hemma hos emelie för att hoppa in i dushen och göra oss i ordning inför Loppans Kalas!
Vilket var en super trevlig kväll med mycket trevligt och blandat folk, både gamla o unga som shakade some ass på dansgolvet. Nu känner jag till hela Loppans långa skåne släkt!
Men det finns alltid en dag efter, uuuurk. Då jag vaknade med en stinkande Emlång vid min sida. Men hon försvann fort och gick hem och pukade i dushen, hahaha!

Senare har jag träffat Tillus, vi tog en mysig promenad i de härliga vädret och lekte lite med löven.
Nu har jag nog hunnit fått med de mesta av helgens händelser, detaljerat till och med!

Nä nu börjar datan att snurra, bakishumöret tar över! Time for sleep!



PUSS&KRAM SKUMBANAN! 




      söta Tuvis       :)      she did succeed.. ^^


Kommentarer
Postat av: Matilda J ;)

Älskade vän nu ska jag se till att du håller dig till din nya livstil. Jag är från och med nu din personliga Anna Skipper och jag kommer vara hårdare än hårdast! Vilket bra inlägg det här blev, väldigt intressant. :)

Men gud vad jag älskar dig min solstråle <3

Ladda inför fredagen nu! P&K

2008-10-19 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0