31-10-08

De senaste dagarna har varit fulla av skratt och roligheter, också en härlig överraskning!

På väg in till stan, vilket jag trodde skulle leda till en härlig middag med mina kära - Empa & Sofie, blev vi avsläppta utanför Silja Line Terminalen. Tanken slog mig att vi skulle åka en kryssning men suddades snabbt ut, eftersom jag stog där i, ja ickepartykläder.  MEN sedan går empa till bakluckan och med en nöjd min tar hon ut min träningsbag.

OH GOD I LOVE YOU!

Väl uppe vid incheckningen mötte vi upp Louize, Johanna, Linn & Sarah.
Tack för en toppenkväll tjejer. Presenten kunde inte blivit bättre.
Tack också till världens underbaraste syster som var så söt så söt då då hon hade blivit tillfrågad och packa min väska, där jag hittade nyinköpta kläder & såklart en flaska champange för att fira.
Vad skulle jag ta mig till utan dig? <3

Hemma igen från Finland och båten hade jag planer för & träffa Em's.
Vi mös med en kopp te & Grey's anatomy. Myspys.
Somnade som en stock den natten. Hade trots allt två dygns sömn att ta igen.

Idag har jag tillbringat dagen med min också handikappade vän Sosso.. och Tobias.
Vi har tillbringat dagen i hennes grå soffa & gjort de vi gör bäst -  Äta, äta,Glo repriser & såklart köra vår tradidonella "Soffliggarspark&nypleken" haha.
Senare återigen i VH igen för att äta middag med några tjejer från klassen. Jag är så mätt så jag bokstavligt talat spricker snart!

Nu är de sleepytime för mig.
XO! <3

SILJALAJN!!
hahaja må hon leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0