Torsdag den 27 november va

Hejhallåvärlden!
Svish så är det torsdag, dagen innan fredag. Den här veckan har varit sisådär, undrar ibland om jag är dum i hela huvudet. Pluggar som en gam, men när det väl kommer till skott så kommer jag inte ihåg någonting. Men ja, jag är inte bitter ja, nu är det ju helg. Hur skönt som hellst!

I veckan har jag och Tilda varit ett par riktiga hurtbullar, köpte månadskort så det blev gym tis, ons, tors. Men nu blir det nog några dagars relaxing. Liksom, Julafton 2008 here I come!!
I magen skall mycket grisstjärt ner utan ångest, haha. Nej, jag är faktiskt inte förtjust i allt som finns på julbordet. Så vad är de alla pratar om att man blir så fet under julen, mat som mat?.. Daah.

Och nu är det också så att idag fick jag reda på att Loppan kom in till lumpen, åh vad jag är stolt över dig hjärtat! Du kommer rocka därborta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0