24/11-08

Hej dagbok


Livet just nu rullar på, veckan framöver kommer rikta in sig på skolan. Nu får det vara slut på /oseriösa/ felicia. Man har ju ett liv efter skolan också, Orka komvux. Nu skall jag plugga för min frihet efter gymnasiet, värmen rädda mig! Fast snö är ju faktiskt också rätt så mysigt, speciellt den här nykomna första snön. Får mina tankar att vändra iväg till Julafton. Mmmme like. Mest julmarknader vinner!

I a l l a f a l l  så har helgen varit lugna bananer. Fredagen blev ett misslyckat försök till krogen, blev bara några cider på ett billigt förkrökshak och massa girlylishioustalk. Lördagen bjöd på massa festligheter, Naaat. Blev bara att ligga och slappa hela långa dagen,helt ensam i huset. Närmare döden har jag nog aldrig stått, face 2 face tror jag. Lördagen går att jämföra med scream 4? Poppa popcorn i min ensamhet och sedan får jag läskiga samtal, elen kronglar, och tillochmed fotspår utanför dörren, Träd fram vem det nu var! 

Nu skall jag somna in, sleep tight! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0