Första advent..

Första advent - början på mystiderna. Tur för mig att jag köpt månadskort på Najaden, det liksom gör så att jag känner mig tvingad till att träna och därmed gör det. Annars finns det ju en stor risk att man lägger på sig några extra kilo under julmånaden. Jag tror det beror på mörkret. Det känns som att dagen är slut redan vid 3 och då känns det som att det är frittfram att kasta sig framför tv:n och lata sig. Men nu är det slut på det, eller iallfall ett litet minskande av den dåliga ovanan. Veckans tänka måndag  blir förövrigt att hålla rent på rummet, nu kommer jag aldrig kunna slå mig till ro, eftersom mitt rum jämt och ständigt består utav en fet röra!

Ja, helgen har varit skön. Fredagen var jag bara hemma med familjen och kollade idol som jag missat nu under en period. Jag klarade dock inte av att fokosera på tv:n när Johan Palm gjorde sitt framträdande och en mupptjej började skrika hysteriskt, ooooh pathetic! Bra iaf att han åkte ut. Igår Lördag blev det utgång med Jessica, Ida och Sandra och några grab's. Ett nytt ställe jag aldrig varit på, Pans. Helt okej, sjukt mycket folk, antagligen för det är löningshelg. Men det var trevligt :)

Och nu är det en ny skit vecka i skolan, snark suck och pust... Ta mig till havet och gör mig till kung vaaa. MEN SOM SAGT JA Ä INTE BITTER JA NÄ.

Lördagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0