torsdagen den trettonde november

Nu vill jag välkomna helgen, mm ljuvliga helg.
Efter en massa nedåtgångar i skolan och kramper i magen inför de opluggade proven så är den äntligen här!
Oh god Iv'e been missing you!

Helgens festligheter lyder följande: Imorgon fredag, utgång med Norrmännnen från gotland, kalaskul ju. Ska försöka att inte bli för påverkad av den norska dialekten. Lördagen bjuder på tjejmiddag hemma hos mig, får se vad som händer på lugnetvägen senare mot natten :) På söndag så ska jag försöka att överleva dagen och då måste göra vårat aerobicpass med M. gladaminerförhelaslanten!

Livet just nu är bara slaskigt, jag vill se någon förändring. fort!
Kanske den blir min nya stol som vilken minut som hellst kommer hem från IKEA, hmmm.. who knows.


Så sant så sant! Nog den skönaste reklamen hittils!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0