tjugånde november 2tusenåtte

Dagen idag. Den har varit händelserik.
Mässa för hela slanten. Donken. Sedan vidare till Stora Stockholms City.
För att vara jag gjorde jag ett par riktiga kap! Ett par stövlar från scorett att ha på fötterna och så traskade vi runt på lite second hand där jag köpte en jätteyttepyttefin tröja 169kr!!
Ett vuxenpoäng till mig!
Väl hemma med cirka 6 kilo tyngre bagage, hur ska jag kunna välja bland denna röran/bunten av framtidsplaner? Klurade iallafall ihop några roliga aktiviteter man kan göra innan pluggandet startar, åter. Studenten kom till mig!!

Jag och Melanie, försökte/försöker, få ihop vårat aerobicpass. Hur skall detta sluta?!
Men ändå väl bestämda för MVG. Josefine, in your ass för G:t du tjabblar om, bullshit.
Morfar har ju dött, och min katt blivit påkörd på uppfarten, pappa & resten drog till Vegas.
& här e jag ensam kvar. hahaha. Udda bortförklaring men den får nog 5/5 T!

Nu skall jag doppa fötterna i fotbadet!

C YA!     

Kommentarer
Postat av: J

Känns det bra med din första vuxenpoäng felicia? :D

2008-11-20 @ 22:09:20
Postat av: felicia

absolut, alldels fantastiskt faktiskt.

Denna känsla..

2008-11-20 @ 22:13:33
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0