Soffsittarkväll, 18/11-08

Just nu sitter jag ihopkrypen i min soffa med mitt gosiga täcke och såklart laptopen i framför mig. Åh jag älskar sådana här kvällar, Desperete och lite te att smutta på, där skulle jag kunna sitta i all evighet.
Laddade ner Gavin Degraws skiva idag, så hans låtar har pumpat ut från högtalarna medans jag försökt få in u-landsproblem i huvudet inför min redovisning imorgon bitti. Jag blir så kär i hans ljuva röst. Fastnade för den här låten, http://www.youtube.com/watch?v=kBfbnjjjdKw. Väldigt mysig. Texten är något som också lätt skrapade sig fast i min lilla hjärna..

So since you want to be with me
You'll have to follow through
With every word you say
And I, all I really want is you
You to stick around
I'll see you everyday
But you have to follow through
You have to follow through


The words you say to me are unlike anything that's ever been said
And what you do to me is unlike anything that's ever been
Am I too obvious to preach it
You're so hypnotic on my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0