Lördagen den femtonde november

Har haft en härlig morgon med ett dubbel race av Sex and the city - the movie.

Den är bara så himla bra! Om man bara kunde hoppa in i skärmen och leva Carries underbara liv. Vilken tjej drömmer inte om den gigantiska garderoben? Där man kan bevara alla skor synligt, endast fyra tröjor i varje låda så man lätt kan passa och matcha till sin outfit!

Det är något jag vill och ska ha i framtiden.


Kan man tänka sig, den dära framtiden är snart här. Nio år i skolan, en ren vanesak. Efter studenten då man har full frihet att göra precis vad man vill och utforska stora vilda världen. Underbart men också lite läskigt.

Så vad ska man göra efter studenten? Hm. Det är den stora frågan.

Jag vill plugga vidare så småningom men då måste man också veta vad man verkligen vill göra, för jag tänker minsan inte slösa bort 5 år på någonting jag sen inte vill göra. NoNoNo livet är för kort för det.

Så det blir att utforska världen lite, kanske ett år. Sedan kan jag börja plugga, då jag förhoppningsvis vet vad jag vill göra. Ser faktiskt fram emot att plugga vidare då man är målmedveten vilket jag inte är nu. Design kanske? hm.


So live your life as if everyday gon' be your last
Once you move forward can't go back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0