Dagens I-lands.. 19/11-08

Eftersom min belowed Ipod försvann spårlöst natten till söndag mellan klockan 10 - 05,
så måste det inskaffas en ny. Var du i närheten av Ipoden under natten den försvann? Eller råkade du se tjejen brevid dig på bussen ta upp den ur fickan?
Ring in till oss. Professor Leif GW Persson    EFTERLYST.

Haha. Lovar att jag hittar den i någon låda om några veckor,
men en bra anledning till uppgraderingen av Ipoden!
Så i dessa juletider är det ju perfekt att önska sig en söt, ny sådan i julklapp.

Så,  Dagens I-landsproblem!
Vilken av dessa härliga färger skall tomten kasta ner i skorstenen?


Kommentarer
Postat av: Matilda Johansson

Den lila finns redan på min önskelista ;)

2008-11-19 @ 22:28:22
URL: http://matildajohansson.blogg.se/
Postat av: emelie

den blååååååa tycker jag sånnafall

2008-11-20 @ 14:47:35
URL: http://fuckyoou.blogg.se/
Postat av: Linn

Lila va finast :)

2008-11-20 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0