9-11-08

Hej & hå kämpa på. Jag mår illa, något man antagligen får leva med dagen efter en kväll med alkohålintag. Nu är det söndag och livet rullar på fort. Dålig update på bloggen av mig med.
För er som är inttresserade har jag hunnit med att:

* Varit på en hälsomässa. Faktiskt rätt skoj. Fick en gratis prova på biljett på stripaerobic. Haha, klart man måste testa!

* Varit på bio och sett Burn after reading. +:et med filmen var väll då Brad Pitt. Men faan vilken skum film alltså. Slutet av filmen satt man bokstavligt talat med munnen öppen med hakan till tårna..

* Varit på ett träningspass i jordbro 10.00 en lördagsmorgon! Det är ju verkligen nått som bara händer once in a life time. Ärligt talat var det helt förjävligt. Stod med bodypumsmusiken och pumpade på fortfarande kvar i mina drömmar sedan natten.

* Lördagskvällen bjöd på trevligt sällskap hos Jessica och sedan vidare till hennes vänner Ida och Johannas 18 års raj!  Temat var black & white. Det var najs &  mycket dans. Verkligen skönt med skjuts hem + ett stopp på Mcdonken ♥. Bättre kan väll en ute kväll inte sluta.

Jag klarade helgen, utan att bli påkörd!   FANTASTISKT!


Så nu är jag här, i min säng en söndagsmorgon och sitter och funderar vad jag ska göra av denna dag. Jag har planer med Sandra men jag har ju så mycket att göra. Svenska arbetet ska vara preliminärt klart i morgon. Gissar på att jag kommer skjuta upp det så får jag pina mig själv och ligga och plugga halva natten. Men det ska bli kul och träffa S. Finns alltid så mycket att prata om, speciellt nu när hon reser överallt.
Så jädra underbart det ska bli att gå ut gymnasiet!

Nu ska jag fortsätta & hälla i mig cooca cola så jag förhoppningsvis hämtar mig från denna svacka. Seeeayah! 

Ett litet smakprov från gårdagen..

En usel bild av min
klädsel,  & min nyinköpta        J e s s i c a. haha                  Kos-Hoomieboy
fransklänningl, me like!                                                                
                      

Kommentarer
Postat av: surikaten

"Jag klarade helgen, utan att bli påkörd! FANTASTISKT!"





hehe vi båda vet att de inte e sant ehhehehhehe

2008-11-09 @ 11:17:35
URL: http://bockarnabruse.blogg.se/
Postat av: Anonym

säg mig surkatt. när blev jag påkörd i helgen? vavava :O

2008-11-09 @ 14:43:08
Postat av: Matilda Johansson

Haha fillan du är för skön. Men vi måste verkligen göra någonting åt din blogg. ;)

2008-11-09 @ 19:34:31
URL: http://matildajohansson.blogg.se/
Postat av: jessica

Känner du marcus? haha även kallad KOS killen? :P

2008-11-18 @ 17:09:24
URL: http://jessicaberglundblogg.se
Postat av: f

vi lärde känna han på kos, så såg vi han i tyresö, de va skoj:D haha

känner du han?

2008-11-18 @ 20:02:12
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lyckas vår blogg muntra upp dig? Berätta för oss vad vi kan göra bättre! Ha en trevlig kväll. :)

2008-11-18 @ 20:10:14
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Juliaa

alltså, den filmen är skit kass ju! :D haha eller velig som fan :P

Trevligt inlägg annars:D

2008-11-18 @ 20:17:12
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0