6-11-08

MAN BLI LA TRÖTT! Skolan är så sjukt seg, ingen dragningskraft dit inte.
Så kom till skolan 1 timma försent och gick hem en timma tidigare.
Vi har någon så kallad Temavecka, då vi ska lära känna resten av alla mobbade 1:or & 2:or i vår hemvist. Aningen onödigt från felicias synvinkel.
Så jag drog hemmåt och gjorde nödvändigare saker. Tex. Lämna tillbaka hyrfilmen på ica, som förövrigt är är 8 dagar försenad. Utgift=260 kr! dumma lilla jag..
Sedan kom jag hem & landade i soffan med en goo & nyttig Jordgubbssmoothie i min hand med datorn i mitt knä och svenska boken framför mig. Ja Peter, det är väll för skjutsingen bättre än att mingla i skolan?



Snart är det ju också helg, hemskt vad tiden går fort!
Helgens hittils  planerade planer är:
Fredag: Förhoppningsvis leka med Sandrew, som är nyhemkommen från England hos ett mysterie!
Lördag: Kalas med tjejerna, tjejmiddagen blir uppskjuten tills nästa lördag!
Söndag: Pluggaplugga&såplugga. Måste verkligen ta tag i skolan nu och sluta skjuta upp saker, mitt nya motto!

Nä nu skall jag återigen greppa tag i svenskaboken så jag hinner ta mig till ett skönt träningspass (bodycombat) med L.

pussiluskan ♥


Kommentarer
Postat av: suirkat

fuycjk u götebordwannabe glöggarsle lack jag blir då

2008-11-08 @ 14:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0