4-1-08

Idag är en mörk dag. Har varit på bio med klassen och sett Hotell Rwanda. Fy så hemsk! Man börjar genast uppskatta livet efter ha sett filmen. Men ändå kan man ju inte rå för de dagarna då allt känns pyton. Jag börjar bli sjuk också, tillrågapåde.. Kanske öroninflamation?..
Iaf, sedan var vi och bowla. Vilket sög. Jag var så trött så trött.
Sen kom jag hem o ville bara gå o lägga mig o sova men så hittar jag inte nycklarna, mööö.
Fick sitta 1 timma på altan och frös arslet av mig. Så sjukare kommer jag nog bli! haha.
mmm vad jag älskar att tycka synd om mig själv!

Nu ska jag & träna med Louize, Powerbox blir det.
Känner mig inte så himla taggad för tillfället men förhoppningsvis blir jag det när jag har boxhandskarna på! : )

I helgen planeras det tjejmiddag hemma hos mig för att fira my 18;ns day, ska bli kalaskul.

adjöss!
?#&!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0