1-11-08

Hej & Hå. Nu är det första November då mörkret kommer allt tidigare och det är svinkallt ute!
Träden är kala också, det är fult! Nu vill jag att det ska vara snö ute och Julafton sen ska det bli sommar snabbt som fan!
Det enda mysiga med de här vädret är hur man kan krypa ner i soffan med en kopp te i handen och brasan tänd utan att ha något som hellst dåligt samvete.. : )

Här sitter jag i min ensamhet en lördags kväll och väntar på mina tjejer att komma & göra mig sällskap me lite chillpill..
Pappa och resten åkte iväg på middag så passar på att överta plastman. ; )

Igår var de ståhej hos Fredrik, det var helt OK!
Känner bara att det har blivit lite för mycket drickande på sistonde.
Duktig jag är som stannar hemma idag & dissar allas fylloförslag.. haha.

Ska väll avrunda med lite bilder, som vanligt.. (LIKSOM)

  HAHA! :D    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0