fredag

Här sitter jag som en dum fisk och fattar ingenting.
Fick nyss klart för mig av en klok person att antingen har du flickvän eller så är du gay.
Nu övertygad. eller försöker.

Nu är jag hemma eller igentligen på jobbet men tillbaka till "the hood" VH efter den underbaraste resan nånsin.

GOTLAND TOFTA BEACH VOLLEYBOLL KRÖK, FYFAN. hahhahaha, internt
Vill bara tillbaka... ush det är inte kul alls att vara hemma. Känns verkligen skönt att resa med världens goaste.
Nu vill jag bara iväg igen, kanske en sista minuten resa innan skolan börjar?

Ikväll blir det kröka med syster och hennes vänner hemma hos mig..
Och imorgon ska jag träffa mina söta klasskamrater med en middag och vin.
Ljuvliga helg.


En urmysig kväll i visby, oförglömlig.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: anonym

säger bara tooooofta beach 08!

2008-07-26 @ 11:46:33
Postat av: Bigsis

Men har man sett, vem är det inte som smyger förbi med sin cykel framför kameran?!

Är det inte självaste Tungelsta NO Åke.

Gulleplutt där.

2008-10-24 @ 09:43:36
Postat av: Anonym

ÅKE ÅKE ÅKE!

2008-12-09 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0