Nu har jag jobbat sex dagar på raken, jag har gått in i väggen!
I hela sex dagar har jag också varit nyttig och levt på sallad men idag brast det, är det ett tecken? Eller kanske bara svaret på vad uttråkning är? föör, idag så satt jag i sex timmar och tog emot cirka sex kunder (utöver banarbetarna och reseptionisterna) och gjorde mest ingenting. Så kom Denise och skulle packa upp nytt godis, (plopp, fazerlakrits i olika smaker, riesen). skyller på smådetaljerna..
Så det jag tänkte komma fram till är att nu känns det hårt, jag klarade inte veckan ut.
Jag har gått in i väggen.

jag ångrar att jag önskade att det skulle bli dåligt väder när jag jobbade.
skit på dig gud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0