bitterfittan

Pulsen hoppar över varannat pulsslag, kallsvetten rinner ständigt, huvudet snurrar i bergochdalbanan, ögonen och näsan kliar sönder, halsmandlarna är större än huvudkudden och svidblåsan innefattar hela underläppen som den också tär sönder..
Sammanfattat: Hejdå världen! Med kärlek från er Felicia...


Ah som sagt, döende. Sjuk, till helgen. Som att inte vardagarna plågar mig nog.
Livet är hårt.

Jag var en gång tidigare idag en mer levande Felicia, då jag äntligen fick arbeta! :)
Jag och Sofie hjälpe till att Servera på julbordet hos Aina och Gunnar. Där var bland annat dryg-Uffe. Uffe har inte alltid varit dryg, en gång i tiden var han världens trevligaste gubbe. Aja, alla blir väll bittra någon gång i livet. Surfittan var också där, såklart kom hon och ändrade våran utplacering av maten så vi skulle få skulden för det, men jag e inte bitter inte, hon blev gladare efter några snaps eller 3. Fyllogubben - Banarbete kom in till köket och sällskapade oss, vilket inte var så uppskattat men det man inte vet mår man inte dåligt över. Han lättade mycket från sitt hjärta till oss. Tack för förtroendet! Han berättade bland annat att han skulle sluta, men vi var de enda som visste, han tyckte att han låg 3 steg före Gunnar vilket skulle äga G. totalt! Smart drag där, men inte vidare snällt. Han berättade också att han fyllde 65 år förra året, därmed Pensionär! Nu skulle han byta jobb och sparade pengar till sin gravsten..

Trots dessa sneknullade människor finns det många där som är mycket trevliga arbetskamrater. Vi fick med oss Julklapp av A & G innan vi gick. Några presenkort på SF, faktiskt riktigt bra att ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0