Tittut fran mig.

Idag tog jag sovmorgon. For igar var det onsdag. Och Barbecue. Och vin. Och Beach Road. Det var kul! For ovrigt sa har jag spenderat dagarna med barnen och "familjen", mysiga promenader och frozen yougurt paus i gallerian. Imorgon kommer min C sa jag maste ta och stada bort all hund fran rummet och fa det att se lite mer som ett beboligt rum igen. Ikvall blir det mysmiddag ute med "familjen" och sedan filmmys i tjejernas nya lagenhet.
 
I over 1,5 manad har jag varit borta och jag trivs laskigt bra. Sjalvklart saknar jag familj och vanner sa det gor ont men trots det sa borjar jag redan fa en liten panikliknande kansla av att aka hem. Jag har ju det sa bra har. Men nagot jag har lart mig att leva efter de senaste aren ar att allt har sin gang och det som hander, hander av en anledning sa 1 dag i taget bara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0