Ett jag och ett liv.

Vad sjukt snabbt dagarna går. Jag menar i söndags hade jag lite såndär små ångest över att helgen redan var slut och att jag nu skulle tillbaka till ännu en måndag på jobbet och det var hela fem dagar kvar till helg igen. Och se där. Imorgon var det visst helg. Lite läskigt detdär. Så vad har jag gjort för vettigt den här veckan? Jo. Varit lite magsjuk. Ätit gott på östgötakällaren för att fira en väns födelsedag. Spelat en fotbollsmatch och förlorat rätt stort. Även två stycken springrundor har jag avklarat värt att nämna.
 
Ja juste, kör hårt på LCHF metoden med. Förlorar minst 3 kilo om dagen. Säkerligen.


Och så har nog världens roligaste kurs startat nu. En bildbehandlingskurs på distans, då kursen är avklarad skall jag tydligen ha blitt en mycket skicklig bildbehandlare. Det känns ju spännande.

Kursens upplägg blev jag riktigt positivt överraskad över. Videolektioner som är bra intressanta. Ja, längre än en lektion har jag inte bockat av. Men det känns ju helt klart kanoners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0