Officiellt statioilare rå.

Har prickat av tre arbetsskift med världens fulaste och okroppsformspassande arbetskläder. Men jag rockar (tycker jag iallafall). Självklart är det mycket kvar att lära, riktigt varierande jobb, känns kul. Imorrn är jag dock tillbaks till mina bebisar på dagis igen.
 
ANNARS RÅ. I tisdags var jag och min fina Tarl på bio och såg den bästa filmen på väldigt länge. Jag är en riktig torsk på romantiska komedier. Nu gav jag med mig med att se en fransk dramakomedi; en oväntad vänskap. Helt fantastisk film, en film jag kommer att se om och om igen. Både djup och galet rolig! Värt mina 105 riksdaler och ångesten vid läggdags över att tappat bort min plånbok med alltviktigti. Fick däremot ett samtal dagen därpå av en snäll själ. Bästa snällaste själen.

Kommentarer
Postat av: emelie sofi körling

Hurrududu, vi var faktiskt på räkafton i måndags, men om det inte är värt att nämnas i din blogg och måste ljuga om bio istället.. så fine!


:'( It hurts!

2012-10-06 @ 18:23:50
Postat av: Felicia

oj, detta skall korrigeras!

2012-10-06 @ 18:58:23
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0